Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, November 17, 2011

Sweet Thursday ;-)


Eu parei com as postagens semanais do Sweet Thursday no meu blog anterior assim que voltei para o Vigilantes do Peso. Não dava, muita tentação para a pessoinha aqui, era olhar essa tentação toda e pronto, corria para a geladeira! Mas algumas pessoas comentaram comigo que adoravam essas postagens e sentiam falta dos meus "docinhos", então resolvi trazê-las de volta, mas só de vez em quando como uma boa reeducação alimentar permitiria. Bora adoçar a vida? (confiram nos sites que essas delícias todas têm receitas!)

I stopped the weekly "Sweet Thursday" posts on my former blog after I joined the Weight Watchers again, a few months ago. It was hard for me to look at all that yummy food and after doing that I alwasy ran to the refrigerator, LOL!! But a few girls told me they used to love these sweet posts so I'm bringing them back. Just once in a while, though, as a good diet would allow. So, let's make life sweeter? (check out the credits, all of them have recipes!)






Espero que tenham gostado, bjs ;-)
Hope you like this, xo ;-)

Pin It!
Post a Comment
Blogging tips